RESUM: Com sona l’ESO

Fa dues setmanes que l’alumnat de música de 3r d’ESO va gaudir del Com Sona l’ESO, una trobada en la qual es reuneixen estudiants d’uns 90 instituts de València, Catalunya i Eivissa, per acabar d’assajar i representar una obra que s’ha treballat durant el curs. En aquesta trobada, a més a més dels assajos, els i les alumnes també han gaudit del vespre de danses a la platja, Com balla l’ESO, Com Canta l’ESO, una paella gegant, xarangues improvisades per la zona d’acampada i concerts a les nits, com els del Xavi Sarrià, Dj Trapella i La Kinky Band.

L’obra interpretada enguany porta per títol “Comediant”, el personatge representat per cadascun dels 1470 alumnes que representen l’obra i que convida a reflexionar. Comediant aborda el tema de la salut menta traient i comença l’obra amb molta energia per, a mesura que avança, anar manifestant els problemes que té, com ansietat, depressió, pensaments de suïcidi o poques habilitats socials.

L’alumnat s’ha quedat amb ganes de més, ja demanen repetir l’any que ve!