PROJECTE TOTS DANSEN

VÍDEOS I INFORMACIÓ DEL TEATRE PRINCIPAL

El principal objectiu del TOTS DANSEN és el d’apropar el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove. Aquest projecte, adreçat a escoles d’ensenyament secundari,  va néixer al  Mercat de les Flors de Barcelona. Aquest any ja som adherits al Tots Dansen el Kursaal de Manresa, Teatre Auditori de Granollers, Teatre Monumental de Mataró, Teatre Principal d’Olot i Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú, amb el suport del consorci Transversal-Xarxa d’activitats culturals.

Tots Dansen s’articula mitjançant la formació al professorat d’educació secundària, a càrrec del coreògraf Álvaro de la Peña i la ballarina-formadora Angie Mas. D’altra banda, el procés de creació coreogràfica que es comparteix entre alumnes i professors, amb la supervisió artística del coreògraf i del ballarí, donarà com a resultat final un espectacle de dansa contemporània.

Assaig al gimnàs del nostre centre:

MÉS INFORMACIÓ TEATRE PRINCIPAL