Projecte FAR contra l’abandonament escolar

Evitar l’abandonament escolar de joves que per diferents motius es troben amb dificultats és un dels objectius del projecte Far, que des del 2008 coordina l’Institut Municipal d’Educació i Treball de Vilanova i la Geltrú (Garraf). Els adolescents combinen les classes amb una estada a l’empresa per tenir la primera presa de contacte amb el món laboral. Ens ho explica Canal Blau amb una entrevista a la Jhoselyn Arévalo, una de les alumnes del Cabanyes que participa al FAR en una clínica veterinària. Som-hi!