Projecte CANTEM

Ja som a la recta final del Projecte Cantem! El proper divendres 10 de maig al matí farem l’assaig general a l’Auditori de Vilanova i la Geltrú, i al vespre farem l’actuació oberta al públic. Aquesta actuació serà a les 20.00 hores, tot i que l’alumnat ja s’estarà preparant des de les 19.30. L’espectacle que posem sobre l’escenari porta per nom Roda el món i torna al Born, i cantarem cançons d’orígens geogràfics diversos.

L’alumnat de l’optativa de 1r d’ESO de Visual i Plàstica ha il·lustrat amb dibuixos originals cadascuna d’aquestes cançons.

INFORMACIÓ AUDITORI