Primers auxilis

Aquesta setmana hem aprofitat per desenvolupar els sabers relacionats amb els primers auxilis (primer bloc de la competència especifica 1 de la nova llei educativa LOMLOE) i l’alumnat de 1r d’ESO s’ha apropat a determinades situacions que, malauradament, es donen amb certa freqüència. Així doncs, ara que coneixem el protocol PAS, la maniobra RCP i la maniobra VES, entre d’altres, estem preparats per actuar. Tot i que és un taller d’una única sessió creiem que és essencial que tot l’alumnat conegui aquest tipus de pràctiques per si cal actuar en situacions futures.