Neuro Talent Games

UNA COMPETICIÓ DE MEMÒRIA DIRIGIDA A JOVES
El passat 31 de gener de 2024 tot l’alumnat de 1r d’ESO del Cabanyes va participar en el Neuro Talent Games, una competició de memòria dirigida als joves de primer d’ESO de tot Catalunya. I l’alumna Martina Guevara Pla de 1r d’ESO A ha quedat entre el centenar de joves que han obtingut les majors puntuacions de la prova avaluable del 31 de gener de 2024, després dels resultats de les persones finalistes. En aquesta edició han participat més de 6400 alumnes d’un centenar de centres educatius de secundària de tot Catalunya. Enhorabona pels resultats extraordinaris, Martina!