MURAL “EXPERIMENTA”

“EXPERIMENTA” és una matèria optativa de 1er i 2on de la ESO, en què relacionem la física i la química amb el nostre entorn quotidià, amb el propòsit d’iniciar els alumnes en la investigació científica.

Aprenem a observar i explicar fets , per entendre el comportament del món que ens envolta, posem en pràctica projectes interessants i desenvolupem experiments que desperten la curiositat i l’interès dels alumnes per investigar i aprendre.

Vam celebrar el 2015, com a “Any Internacional de la llum”, amb la realització de molts experiments , hem investigat què hi ha a dintre d’un ull, perquè les plantes són verdes, com es fabrica una colònia, o un projector en 3D entre d’altres.

Tots els continguts van acompanyats de pràctiques i experiments a dintre o fora del laboratori, i a més, per mostrar-vos una part del que fem, hem confeccionat entre tots un súper-mural.Ací teniu una petita mostra………