Last GEP session

Last Tuesday morning the last, but not least, GEP2 session took place in Barcelona. In the meeting the members of the training groups of the seven participating centers -among schools and high schools- met. As usual, the strategies suggested to communicate, present and share the information were entirely profitable and meaningful. Thanks to our trainers this year, Cristina and Núria, for all the dedication and conviction in the program which, although it requires a lot of effort and is time-consuming, is really worth it for everything we have learnt. 2nd GEP year finished. Let’s go for the third one!

——–

El passat dimarts al matí es va celebrar la vuitena, i última, sessió del programa GEP2 BCO. En aquesta trobada, que va tenir lloc a la capital, es van reunir els integrants dels grups formadors dels set centres (entre escoles i instituts) participants. Tal i com no podia ser d’una altra manera, les estratègies proposades per comunicar-se, presentar i compartir la informació van estar a l’alçada de les circumstàncies, sent del tot profitoses i significatives. Gràcies a la Cristina i la Núria, les nostres formadores GEP d’enguany, per la tota la dedicació i la convicció en el programa que, tot i que exigeix esforç i temps, finalment paga la pena per tot allò que hem après. Segon any GEP acabat!!!

ç