INTERCANVI ESCÈNIC CABANYES-SANT JORDI

Aquest dimarts 12 d’Abril  alumnes de l’escola Sant Jordi i de l’institut van participar en un intercanvi artístic (musical i teatral) a l’escola Sant Jordi.

Els alumnes de l’optativa de música del nostre institut interpretaran amb els seus instruments el repertori  treballat durant tot l’any. En primer lloc, van tocar unes peces treballades amb motiu de la festa de Halloween. A continuació, van posar so i música a una escena de cinema mut de la pel.lícula “Temps Modern” de Charles Chaplin. Per finalitzar van interpretar la coneguda cançó de rock Català “Boig per tu” del grup Sau.

Els alumnes de l’escola ens van ensenyar par de les seves representacions teatrals.