AVÍS DEVOLUCIÓ CLAUS TAQUILLES CURS 2018-2019

Els alumnes que tinguin una taquilla, hauran de retornar la seva clau, segons el següent calendari:

Dimecres 19 de juny:

Alumnes de 1r., 2n. i 3r. curs d’ESO.

Horari: de 16 a 17,30 hores.

Lloc: Aula 3A.

Dijous 20 de juny:

Alumnes de 4rt. curs, Batxillerat i Cicles Formatius

Horari: de 16 a 17 de hores.

Lloc: Aula 3A.

IMPORTANT:

La taquilla s’haurà de buidar prèviament per part de l’alumne. No fer-ho implicarà, d’acord amb el contracte signat, no poder renovar contracte de lloguer de taquilla pels següents cursos i que l’Ampa no es farà responsable ni custodiarà el material que es pugui trobar al seu interior.

L’alumne haurà d’aportar còpia del seu contracte.

Aquest termini es improrrogable, es a dir, no fer-ho en aquest període, implicarà la pèrdua de la devolució dels 10 euros.

AMPA CABANYES

Més informació: taquilles@institutcabanyes.cat

Vilanova i la Geltrú, 10 de juny de 2019.