I Jornada ludicoesportiva inclusiva

Aquest curs, l’alumnat de 2n de GUIAMN, dins del projecte de “Síntesi inclusiva”, ha dissenyat i implementat activitats ludicoesportives a la I Jornada ludicoesportiva inclusiva celebrada dissabte 20 de gener al CEIP Les Parellades de Sant Pere de Ribes. L’activitat s’ha adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual que formen part de l’Associació Junts en Acció, entitat d’àmbit comarcal fundada l’any 2009 a Sant Pere de Ribes, per un grup de famílies amb fills i filles amb diversitat funcional intel·lectual, amb la finalitat de millorar la qualitat de vida del col·lectiu amb la pràctica esportiva en entorns normalitzats i inclusius.

Amb aquesta iniciativa s’ha pretès que l’alumnat del cicle visqui una experiència de relació i convivència amb persones amb diversitat funcional, apliqui de forma pràctica allò après a l’assignatura i, alhora, col·labori amb l’Associació fomentant la pràctica física i esportiva inclusiva.

L’experiència ha estat impactant i molt enriquidora per al nostre alumnat i, ens consta que els participants han gaudit de la Jornada. Esperem doncs, poder repetir l’experiència i consolidar la col·laboració amb aquesta i d’altres entitats.