El mar comença aquí

Aquest curs 2019-20, els i les alumnes de 3r d’ESO de l’institut estrenen el servei comunitari o aprenentatge servei. En aquest sentit, l’optativa de Medi ambient s’ha adherit a un projecte impulsat per l’ajuntament anomenat “El mar comença aquí”.

L’objectiu final del projecte és la creació d’una campanya de conscienciació per a fomentar el comportament cívic dels ciutadans de la ciutat, centrada en evitar que es llencin residus en els embornals de la població.

Dimecres passat, dia 2, van començar les activitats relacionades amb el projecte gràcies a una sortida on els tècnics de l’ajuntament i de la companyia d’aigües van explicar als i les alumnes de les optatives de Medi Ambient i de Fotografia com funciona la xarxa de clavegueram i en vam observar en directe els principals elements.

Mitjançant aquest enllaç es pot accedir a la notícia en el Canal blau