Dia Internacional de la Llengua Materna

En motiu del dia Internacional de la Llengua Materna, que se celebra el 21 de febrer, els alumnes de l’Aula d’Acollida han enquestat l’alumnat d’ESO del Cabanyes per saber quines llengües maternes diferents del català i el castellà parlen les famílies… i n’han sortit 14: darija, rifeny, amazic, urdú, romanès, francès, anglès, portuguès, alemany, pulaar, mandarí, polonès i hongarès. L’alumnat també ha fet un mural que ha penjat a l’entrada de l’institut amb les paraules FAMÍLIA i PAU, traduïdes als 14 idiomes esmentats, i que defineixen l’ambient i la filosofia de l’aula d’acollida.

Clica aquí per veure el vídeo.