Conferència de tecnologia

El passat dimecres 20 de març a la tarda va tenir lloc al Cabanyes la xerrada tecnològica “L’electrònica de potència a la nostra societat”, que tenia com a ponent un ex alumne del nostre institut, Sergi Cuscó Isern. Ens van parlar sobre la seva trajectòria d’estudis i professional, sobre els vehicles elèctrics i sobre els variadors de freqüència, amb demostració inclosa. La xerrada va tenir molt bona acceptació per part del nostre alumnat de 1r i 2n de batxillerat tecnològic, que van fer aquestes valoracions: molt interessant per millorar el meu coneixement sobre les tecnologies, inspiradora per al meu futur… Concretament en Gerard Montes, de 2n de Batxillerat B, diu que va ser “una xerrada interessant perquè un ex alumne ha pogut explicar la seva experiència laboral i la importància que les tecnologies amb què treballa tenen en el món”. Per al professorat va ser un gran orgull veure el fruit d’una tasca iniciada al Cabanyes i per això des d’aquí volem agrair molt la xerrada.