Concurs punt de llibre

CONCURS PUNT DE LLIBRE

2019

Per aconseguir-ho, els responsables de la biblioteca ens hem posat en contacte amb els professors de Dibuix i Plàstica del centre i junts proposem aquest concurs pensat per tots els alumnes del centre de diürn i nocturn. D’entre tot l’alumnat participant escollirem un dels treballs.

El jurat estarà format pels professors de Dibuix i Plàstica, la coordinadora i les responsables de la biblioteca.

El veredicte es farà públic per Sant Jordi (23 d’abril), coincidint amb la festa literària.

BASES PER AL CONCURS

1. El concurs va dirigit a l’alumnat del centre.
  2. El contingut del treball ha de ser un dibuix relacionat amb Sant Jordi i hi pot incloure un lema o petit text. S’admeten, també, altres temes.
  3. Només s’admetrà un treball per participant.
  4. Els treballs s’hauran de lliurar dins d’un sobre amb un pseudònim, que tindrà dintre un altre sobre on caldrà fer constar les dades següents: Nom i cognom, curs i grup.
  5. Podreu lliurar les vostres propostes fins el 10 d’abril del 2019 a la biblioteca del centre.
  6. Si no hi ha un mínim de 10 participants el concurs es declararà desert.

Vinga! Animeu-vos a participar-hi!