Concurs de fotografia

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2021-22

BASES DE LA CONVOCATÒRIA:

1. S’estableixen 3 categories:

• Alumnes de 1r i 2n d’ESO
  • Alumnes de 3r i 4t d’ESO
  • Alumnes de batxillerat i cicles formatius

2. Cada persona pot presentar un màxim de 3 fotografies i sota pseudònim.

3. Les fotografies han de ser originals (fetes per l’autor/a) indicant el lloc on han estat fetes i la data. Les fotografies hauran de mostrar relació amb continguts matemàtics. Aquests continguts hauran de ser explicats juntament amb la fotografia.

4. Les fotografies podran ser en blanc i negre o en color. Es recomana presentar-les en una grandària de 13×18 i en format brillant.

5. Cada fotografia anirà enganxada en un full DIN A-4. En el full també constarà:

• Títol de la fotografia
  • Lloc on s’ha realitzat i data aproximada
  • Breu descripció del contingut matemàtic que es vol il·lustrar amb la fotografia
  • Pseudònim de l’autor

6. Les fotografies i les dades personals de l’autor es lliuraran al Departament de Matemàtiques en un sobre gran tancat (un sobre per participant), complint els següents requisits:

• A l’exterior del sobre únicament es farà constar el pseudònim de l’autor i la categoria a la qual concursa.
  • A l’interior s’hi posaran els DIN A-4 amb les fotografies i un sobre petit tancat. Dins aquest sobre petit s’hi inclourà un paper amb el nom i cognoms de l’autor, el curs i el grup. A l’exterior d’aquest sobre petit hi constarà només el pseudònim.

7. Haureu també, d’enviar les fotografies a l’adreça matematiquescabanyes@gmail.com [sense accent] indicant pseudònim, nom, curs i grup. Les fotografies es poden projectar a l’acte de la diada de Sant Jordi .

8. El termini de lliurament dels treballs és el dia 20 d’abril de 2022.

9. El jurat estarà format pels membres del Departament de Matemàtiques. S’estableixen dos premis per categoria. El lliurament de premis es farà la diada de Sant Jordi, dins els actes organitzats per l’Institut.

10. Les fotografies quedaran en propietat del seminari de matemàtiques, que podrà exposar-les o publicar-les a la pàgina web de l’institut.