Concert de Nadal

L’alumnat de l’optativa de música de 3r d’ESO ha estat el creador d’aquest projecte que ja va començar fa uns mesos. El concert es va iniciar gràcies a la col·laboració de les classes de 1r i 2n i d’altres alumnes voluntaris de 3r i les cançons que es presenten van ser escollides pensant en el públic i els participants.

El conjunt instrumental de 2n d’ESO interpreta Jingle Bells i El Petit Vailet, aquesta última peça acompanyat de l’alumnat de l’optativa de 1r.

Din Don Dan interpretada pels alumnes de l’optativa d’italià.

Last Christmas de Wham i All I Want For Christmas Is You de Mariah Carey interpretades pels alumnes de l’optativa d’ukelele de 3r d’ESO.

Nadala Mil·lenista d’Enric Pizà i Teresa Patapum. Hi participen tots els alumnes de 1r d’ESO i els ukeleles de 3r.