Coasteering a Tamarit

Fa uns dies, un grup d’alumnes de 2n de TSEAS va fer una activitat de coasteering als voltants del Castell de Tamarit. El coasteering consisteix en fer un recorregut costaner per cales i penya-segats realitzant tota mena de salts, ràpels amb caiguda a l’aigua, travesses d’escalada i exploració de coves acompanyats d’una bona dosis d’adrenalina i aventura. L’alumnat va viure una gran experiència i volem agrair a Esportec Outdoor Sport la feina feta. Seguim a tota màquina amb els cicles esportius al Cabanyes. Endavant!