Cantem!

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú impulsa, a través de l’Auditori Eduard Toldrà i amb la complicitat de l’Escola Conservatori Municipal de Música Mestre Montserrat, una línia pedagògica entorn el foment de la música per tal de dur a terme el projecte Cantem! Aquest és un programa que promou la música entre l’alumnat de secundària, no només com element cultural, sinó com a eina de participació, treball en equip i cohesió social. Així doncs, enguany el Cabanyes torna amb les i els alumnes de 1r d’ESO a l’Auditori pel primer assaig in situ de Cantem! Els fan sentir com a casa i, malgrat els nervis, gaudeixen moltíssim de l’experiència.