Alumnat USEE visita la Cardona Torrandell

Dimecres dia 09 de novembre, hem sortit amb el nostre alumnat de la USEE a l’exposició que hi havia a la biblioteca Armand Cardona on s’ha realitzat un taller sobre prevenció al consum de tabac amb el lema “El tabac al descobert”.Ha estat una participació activa, els/les alumnes han format grups i la part d’informació rebuda l’ha transmès d’un grup a l’altre, actuant com agents de transmissió del que han après d’uns als altres.Amb els enllaços telemàtics que ens han donat i les guies amb suport paper, des de la USEE es reforçarà aquesta informació per la seva consolidació.

Olga Morant

20161109_124926_mini20161109_125005_mininadora de la USEE