Tornem a participar al programa de ràdio “Memòria de Peix”

Hem tornat a participar al programa de la Susanna!
Us presentem el podcast del programa de ràdio Memòria de Peix, conduït per la Susana Peix, i en el qual col.laborem els alumnes i les alumnes de 1r d’ESO de l’optativa “Parla’m, que t’escolto”.
En aquest programa podem escoltar les opinions de l’Alejandro Martinez  i de la Fiona Salvó, sobre els llibrres “Tot el que sap l’Alejandro” i “El llop de sorra”, entrevistats per l’Oriol Farré.
Estem llegint nous llibres que ens ha portat la Susana i quan acabem participarem de nou en “Digues la teva…” on petits i grans lectors donen la seva opinió.

ENLLAÇ PODCAST MEMÒRIA DE PEIX (CANAL BLAU)

nbsp;