2n de Batxillerat va al teatre

Divendres 14 de febrer l’alumnat de 2n de Batxillerat va anar al Círcol Catòlic a veure l’adaptació teatral de la novel·la Mirall trencat de Mercè Rodoreda. La companyia Mea Culpa va oferir una versió reduïda però molt representativa, interessant i atractiva d’aquesta lectura obligatòria que els nois i les noies han fet durant el curs. Com en el cas de promocions anteriors, que van assistir a muntatges d’aquesta mateixa companyia teatral basats en El cafè de la Granota, de Jesús Moncada, i en La plaça del Diamant, també de Rodoreda, l’assistència i el seguiment de l’espectacle van ser un èxit. Vam compartir sala amb l’institut de Baix-a-Mar i, al final de la representació, es va obrir un col·loqui, en el qual va participar algun alumne i algun professor del nostre centre. Per part de l’alumne intervinent, es va valorar molt positivament el muntatge i l’actuació, i és una opinió autoritzada perquè es tracta d’algú que fa molts anys que segueix classes de teatre a la nostra ciutat.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *