XIIIè Fòrum de l’excel·lència Treballs de recerca de batxillerat. Ajuntament d’Esplugues de Llobregat

Dimecres 3 de maig, a l’espai Baronda, s’ha lliurat el 13è premi Fòrum de l’excel·lència: Treballs de Recerca de Batxillerat que organitza l’ajuntament d’Esplugues en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics.

Enguany, l’alumnat escollit pel nostre institut per a participar-hi ha estat la Irene González Briones, que ha presentat el treball Aproximació a la física del trombó i la Júlia Cereijo Gassol, autora del treball El temor humà a la mort.

L’acte ha estat presidit pel director dels Serveis Territorials al Baix Llobregat, el Sr. Albert Grau; l’alcaldessa del municipi, la Sra. Pilar Díaz; la regidora d’educació, la Sra. Montse Pérez i la inspectora d’ensenyament, Laia Casanovas. L’alumnat guanyador ha exposat, de manera breu, els punts més importants del treball realitzat.

La guanyadora del premi de la convocatòria d’enguany ha estat la Irene González. La Júlia Cereijo ha quedat finalista.

Agraïm a l’ajuntament la convocatòria d’aquests premis que ajuden a fer visible el treball de l’alumnat de batxillerat d’Esplugues i felicitem les dues alumnes per la feina feta i els premis obtinguts!