El dia 18 de març, dos professors de l’escola Garbí-Pere Vergés d’Esplugues de Llobregat, van venir a l’institut Joaquim Blume per tal de presentar el projecte de servei comunitari a l’alumnat de 4t d’ESO.
Aquest servei consisteix en la preparació d’activitats físicoesportives, per part de l’alumnat de 4t d’ESO, per a l’alumnat de 4t de primària de l’escola Garbí.
Haurem de fer grups de quatre persones per tal de confeccionar aquestes activitats que, al maig, portarem a terme amb l’alumnat del 2n cicle d’educació primària.
El dia 19 de maig, ens hem desplaçat cap a l’escola Garbí-Pere Vergés per tal de realitzar les activitats que hem anat preparant aquests mesos a les classes de tutoria. El responsable de l’escola ens ha explicat que l’alumnat estarà dividit en tres grups: llimoners, tarongers i xiprers i que les activitats que hem preparat, aniran rotant per aquests grups. També ens han facilitat el material que necessitarem per realitzar-les.
Esperem que l’alumnat de l’escola Garbí hagi gaudit jugant als jocs preparats tant com nosaltres en la realització i la preparació de les activitats.






