Visita de l’Alcaldessa i el Director general de l’Esport

L’alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, la Sra. Pilar Díaz, acompanyada d’alguns membres del consistori, ens ha visitat el dimecres 22 de febrer.

En aquesta visita també ens ha acompanyat el director general de l’esport, el sr. Aleix Villatoro.

Després d’una breu passejada pel nostre institut, s’han reunit amb els membres de l’equip directiu, encapçalat per la nostra directora, la Sra. Pilar Pina, en una sala del centre escolar.

L’equip directiu del centre ha agraït la confiança i l’aposta al director general de l’esport pel projecte, que ja fa més de trenta anys que s’està portant a terme i també el suport que es dona des de l’ajuntament, sobretot pel que fa a recursos educatius, com és el cas enguany de les hores que imparteix l’auxiliar de conversa en totes les etapes educatives de l’institut.

El director general de l’esport ha recordat que el projecte és considerat com un cas d’èxit i també ha fet èmfasi en el fet de subratllar aquells projectes que funcionen bé, com és el cas del projecte Blume.

Pel que fa a l’alcaldessa, ha destacat l’activitat que es porta a terme amb l’alumnat de 4rt d’ESO dels instituts públics d’Esplugues, de l’Audiència Jove, ja que ha estat considerada com a una bona praxis per part de les institucions europees.

A més, el cap d’estudis ha recordat la col·laboració i bona cordialitat que existeix entre el nostre institut i els altres dos centres educatius veïns, com l’Institut Joanot Martorell i també l’Escola Garbí-Pere Vergés, escola amb la qual portem a terme el servei comunitari.

En definitiva, ha estat una reunió formal i profitosa en què s’han reforçat llaços de col·laboració entre totes tres entitats.