Taller 3r d’ESO: Timeline dones científiques

A través d’una dinàmica col·laborativa, l’alumnat de 3r ESO ha pogut descobrir noves referents científiques i tecnològiques contemporànies.

Als diferents grups creats se’ls han assignat diferents científiques que, gràcies a la informació obtinguda a través d’internet, han pogut enllaçar amb unes fitxes amb dades de la seva biografia d’aquestes científiques, aportacions científiques i curiositats.

La informació de les diferents referents científiques s’ha endreçat de manera cronològica formant un TIMELINE.

Per finalitzar, els alumnes han realitzat un joc digital per posar a prova els coneixements en què havien d’ordenar respostes sobre cada dona i guanyar punts.

Ha sigut una manera entretinguda de conèixer noves referents però també per adonar-nos de la gran quantitat de dones científiques i tecnològiques que hi ha i com de desconegudes que són.