Celebració del Nadal

El dia 20 de desembre, la comunitat educativa de l’institut ens hem aplegat a la sala d’actes per tal d’acomiadar l’any i realitzar una petita celebració nadalenca.

Hem començat la celebració de manera lúdica, mitjançant kahoots multitudinaris de tradicions nadalenques catalanes i d’arreu del món i un bingo de nadales tradicionals angleses. L’alumnat s’ha implicat en aquestes activitats i les ha gaudides.

Tot seguit ha arribat el torn de la música. Per grups, i en determinades ocasions acompanyats d’instruments musicals, l’alumnat de tots els cursos ha cantat nadales tradicionals angleses i catalanes.

Després, l’alumnat de 4t ha felicitat el Nadal en diversos idiomes, mitjançant un vídeo.

Hem tancat la celebració amb l’entrega de premis als guanyadors dels jocs que hem realitzat durant aquest acte.

L’alumnat  d’expressió gràfica ha decorat el centre escolar i ha contribuït a crear un clima de caliu nadalenc.

Des d’aquest espai us desitgem bones festes!