Sortida d’Acollida a PortAventura

Dilluns 30 de setembre, l’alumnat de l’institut Joaquim Blume va realitzar la sortida d’acollida de principi de curs al parc temàtic PortAventura, situat a Vila-seca (Tarragonès).

Vam sortir de l’institut ben d’hora per poder aprofitar el dia, i en quatre autocars ens vam dirigir cap al parc d’atraccions.

Un cop a PortAventura, els docents ens van proporcionar les entrades i el tiquet del dinar, i tot d’una vam entrar al parc. L’alumnat es va distribuir per grups i es va escampar pel parc per gaudir de les atraccions, però no només nosaltres ens ho vam passar bé, sinó que el professorat també es va divertir pujant a les atraccions!

A l’hora de dinar, l’alumnat es va distribuir en grups en els diferents restaurants on es podia dinar utilitzant el tiquet. Un cop acabat el dinar, tots vam aprofitar la tarda al parc. A l’hora acordada, vam agafar l’autocar per tornar cap a Esplugues.

text: Ariadna Giralt, 4t B

imatges: Elsa Calabria, 4t B,  i professorat