Edurecerca 2019

Els Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat, juntament amb diferents entitats de la comarca, impulsen els premis Edurecerca amb la finalitat de potenciar els Treballs de Recerca de l’alumnat de 2n de batxillerat.

Dilluns 17 de juny es va portar a terme, a l’auditori Rafael Nebot del Consell Català de l’Esport a Esplugues de Llobregat, l’acte de lliurament d’aquests premis.

Dels dos treballs presentats per part de l’institut Joaquim Blume n’ha resultat finalista, en la modalitat Universitat Politècnica de Catalunya, l’alumna Alba Koehler amb el treball “Anàlisi protemiòtica de pacients amb càncer d’ovari”.

El guanyador, en la modalitat Consell Esportiu, ha estat el treball  “A cent cap als cent. L’envelliment actiu en la gent gran” de l’alumne Alejandro Barbeito.