Sortida Audiència Jove

El passat dimarts dia 3 de març, alumnat de 4t d’ESO A i B ens vam desplaçar a l’Espai Baronda, per realitzar l’activitat de l’Audiència Jove.

L’Audiència Jove és un programa que proposa l’ajuntament d’Esplugues en què s’hi impliquen els instituts públics del municipi per promoure algun objectiu i, de passada, trencar fronteres entre instituts i conèixer-nos. Aquest any es vol promoure la conscienciació sobre el canvi climàtic mitjançant el joc.

Abans d’anar a l’Espai Baronda a classe ens vam dividir en grups, i cadascun va pensar un joc i una manera d’adaptar-lo a un objectiu. Aquest joc el vam exposar els representants del nostre centre escolar a l’Audiència Jove. Allí també ens vam dividir en grups formats per alumnat de diferents instituts i vam millorar-lo. Al final de la sessió vam exposar la dinàmica resultant i vam escoltar les idees d’altres companys. A l’abril hi haurà una altra trobada.

Va ser una experiència diferent, ja que ens vam reunir amb gent d’altres instituts per buscar un objectiu comú i treballar junts.

Laura Martín Ribas, 4t A