Lectura del manifest del dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Amb motiu del 25 novembre, Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència envers les Dones, l’institut Joaquim Blume s’adhereix al manifest del món de l’esport.
La lectura pública del manifest s’ha realitzat, a les 11.45h, en acte institucional amb la presència del Sr. Aleix Villatoro, director del Consell Català de l’Esport; la Sra. Blanca Nualart, responsable en Matèria de Gènere i Programes Esportius Transversals del CCE; l’equip docent i l’alumnat de l’institut Joaquim Blume davant les escales del poliesportiu.
La lectura ha anat a càrrec de l’alumna Carla González de 2n de batxillerat. Des de l’Esport refermem el compromís amb la llibertat i la garantia del dret de les dones a la seguretat, a la integritat física i psicològica, a la salut, a l’educació, a la participació social i política. Per un Esport Segur, amb respecte, dignitat, igualtat, llibertat i joc net.