Lectura del manifest contra la violència masclista

El dia 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència envers les Dones. Per tal de celebrar aquest dia, la comunitat educativa de l’Institut Joaquim Blume, l’Escola Catalana de l’Esport i diversos responsables del Consell Català de l’Esport, ens hem aplegat a les escales del pavelló poliesportiu, el dia 23 de novembre a les 11.45h per tal de realitzar la lectura del manifest del món de l’esport contra la violència masclista.
L’acte ha estat presidit pel director del Consell Català de l’Esport, el Sr. Aleix Villatoro i la directora de l’institut, la professora Pilar Pina. Enguany, els encarregats de la lectura del manifest, han estat dos alumnes de 2n de Batxillerat B: el Mallol Vall (esgrima) i la Martina Riba (voleibol).
Les dones i homes de l’esport volem un #EsportSegur i lliure de violències que apel·li sempre al respecte, la seguretat, la dignitat, la diversitat, la igualtat i la llibertat de totes les persones.
Per un ESPORT garantit de drets, volem joc net a tot arreu!

#25n #esportcat
#LesEscolesLliuresDeViolències