Acte de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat de la promoció 2019-21

El dimecres 12 de maig s’ha celebrat a les pistes externes l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat de la promoció 2019-21 de l’institut Joaquim Blume.

L’acte ha estat presidit per l’equip directiu del centre, acompanyat pel director del Consell Català de l’Esport, la responsable de tutoria de la residència i l’equip docent del centre escolar.

L’alumnat, tenint presents les mesures sanitàries i agrupat segons la bombolla del grup-classe, ha escoltat les paraules de benvinguda per part de la directora del centre, la Sra. Pilar Pina; les paraules d’encoratjament del Sr. Toni Reig, director del Consell Català de l’Esport,  que també va recordar que es tracta de la 30a. promoció que surt de l’institut; el repàs de l’estada acadèmica i els ànims que han adreçat els representants dels pares i unes paraules de comiat per part dels tutors de 2n de Batxillerat.

Tot seguit, un professor i una alumna de 1r de Batxillerat ha obsequiat l’alumnat que està a punt d’acabar amb la peça musical “L’hora dels adeus”.

Després, s’ha fet el lliurament de l’Anuari (un petit recull de fotos i d’anècdotes que recorden el pas de l’alumnat pel centre i que ha estat elaborat per l’alumnat de 3r d’ESO), de l’orla i d’un record del seu pas per l’institut.

Finalment, l’alumnat ha adreçat unes paraules d’agraïment al centre, a més de dirigir-ne també unes a cadascun dels professors que han tingut durant l’etapa educativa.

Com a cloenda de l’acte s’han realitzat algunes fotos de grup. Esperem que us agradin!