Acte de comiat i lliurament d’orles de 2n BTX

Dilluns 15 de maig, ens reunim a la sala d’actes del Consell Català de l’Esport: l’alumnat de 2n de batxillerat, el professorat, les famílies, el responsable de l’ARC del Consell Català de l’Esport, les tutores de la residència i alguns tècnics del CTEC, per tal de celebrar l’acte de comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’institut.

L’acte, presentat i conduït per representants de l’alumnat de 1r de batxillerat (Clara Plaixats, Iñigo García, Clàudia Llamas i Ivan Chmyr), ha començat amb les paraules de benvinguda de la directora de l’institut, la Sra. Pilar Pina, qui ha fet una emotiva reflexió dirigida especialment a l’alumnat sobre l’etapa viscuda a l’institut i la nova etapa que comença. Després, el Sr. Oriol Marcè, subdirector general d’Activitats Esportives i Infraestructures del Consell Català de l’Esport,  ha adreçat unes paraules d’encoratjament a l’alumnat. Tot seguit, hem gaudit de l’actuació del mag Stigman.

Més tard, ha arribat el torn dels tutors, el Sr. Gerard Carrera, el Sr. Lluís Francesc Núñez de Castro i la Sra. Laura Fernández, han adreçat unes paraules de comiat a l’alumnat i, finalment, els representants de les famílies, el Sr. Marc Llobet i la Sra. Montserrat Navarro, s’han dirigit a l’alumnat que acaba l’etapa al nostre centre escolar.

Tot seguit, s’ha anat cridant l’alumnat per tal de recollir un record del seu pas per l’institut, l’orla, i el regal que fa l’alumnat novell de 3r d’ESO a l’alumnat que ens deixa: l’Anuari i una medalla que han realitzat en impressió 3D a l’EspluLab d’Esplugues.

Finalment, l’alumnat ha dedicat unes paraules al professorat que l’ha acompanyat en l’etapa acadèmica.

Per tal de cloure l’acte, els assistents han anat al menjador de la residència on se’ls ha ofert un petit refrigeri.

Encoratgem l’alumnat que ens deixa a seguir endavant amb empenta i determinació!