Resultats de les votacions per a l’elecció dels representants del Consell Escolar de Centre

El passat dimecres 22 de novembre de 2023 es van dur a terme les votacions per a l’elecció dels representants del Consell Escolar de l’Institut Bernat Metge. Els resultats van ser els següents:

Com a representant de l’alumnat en el Consell Escolar de Centre va sortir proclamada amb el 30% dels vots: Irene Holgado.

Com a representant del professorat en el Consell Escolar de Centre va sortir proclamada amb el 97% dels vots: María Vanesa Portela.

Com a representant de les famílies en el Consell Escolar de Centre va sortir proclamada amb el 100% dels vots: Alma Rosa Najjar.

Volem agrair la tasca realitzada aquests últims anys per na Carmen Jiménez per part de l’alumnat, per na Rosa Sisquella per part de les famílies i per en Josep Maria Navarra per part del professorat; com a membres sortints del Consell Escolar.

D’aquesta manera, el Consell Escolar de l’Institut Bernat Metge quedaria format per:

• presidenta del Consell Escolar: Immaculada Solé
  • representant de direcció: Benet Andújar
  • representants de l’alumnat: Arianda Mulero i Irene Holgado
  • representants del professorat: Maria Vanesa Portela, Daniela Steïn i Sergi Rusiñol
  • representants de les famílies: Jenny Lizette Quiroz i Alma Rosa Najjar,
  • secretari del Consell Escolar: Lluís Abad

Gràcies per la vostra participació.