DELF scolaire

El 24 d’abril passat alguns alumnes de 4t d’ESO que estudien francès a l’institut es van presentar a les proves escrites del DELF scolaire. Atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, els diplomes DELF (Diplôme d’Études en Langue Française) són els diplomes oficials de llengua francesa, reconeguts internacionalment en 173 països. La seva validesa és indefinida. La setmana vinent, els/les alumnes faran la prova oral. Els desitgem molta sort!!!!

Le 24 avril dernier, certains élèves de 4t d’ESO qui étudient la langue française à l’INS Bernat Metge se sont présentés à l’épreuve écrite du DELF scolaire qui s’est tenu à l’Institut Jaume Balmes. La semaine prochaine ils se présenteront à l’épreuve orale. Nous leur souhaitons bonne chance et bon courage!!