Monòlegs científics al PCB

El grup d’alumnes de Biologia de Batxillerat han visitat diverses instal·lacions del Parc Científic de Barcelona, on de manera lúdica i divertida i a través de monòlegs científics, han pogut conèixer els aspectes principals de la recerca biomèdica i els assajos clínics.
Llegeix més»

Vols formar-te en participació?

Des del Consell de la Joventut de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona continuen treballant per fomentar la participació estudiantil en els centres educatius de secundària de la ciutat. Són conscients de la importància dels espais de participació de les persones estudiants, així com de la… Llegeix més»

Coneixes el servei JIP (Jove, informa’t i participa)?

El servei JIP (Jove, Informa’t i Participa) és un servei de informació i dinamització per l’alumnat de l’ESO, que trobareu al pati de l’institut un cop per setmana (els dimarts). La referent del Bernat Metge és la Clara Domènech i li podeu preguntar qualsevol cosa… Llegeix més»

What do you know about British culture?

El divendres vam tenir la visita d’en Danny, de Burlington, que ens va explicar molts detalls força interessants de la cultura britànica. Fins i tot vam trucar la seva mare per veure si ens podria ajudar amb algunes preguntes que ens va plantejar. Tot plegat… Llegeix més»

Consell de Districte de Sant Martí

Des de l´Institut Bernat Metge us fem arribar aquesta informació:
Benvolgudes i benvolguts,
Ens complau de notificar-los que pròximament tindrà lloc una nova sessió del Consell de Districte de Sant Martí. L’esmentada sessió es podrà seguir en directe a través del canal Youtube del Districte de Sant Martí.
Dijous 7 d’octubre, a les… Llegeix més»