Jornada STEM

El curs 2020 – 2021 es va incorporar la Jornada de la Ciència, la Tecnologia i les Matemàtiques (Jornada STEM) al calendari de jornades singulars de l’institut.

Aquesta jornada singular, organitzada pels departaments i seminaris que formen part de l’àmbit de coneixement STEM, és la primera del calendari escolar, i se celebra coincidint amb la Setmana de la Ciència, al voltant del dia 15 de novembre, que és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i que compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la disseminació de la ciència i la tecnologia.

A l’institut Bernat Metge la jornada s’adreça a tot l’alumnat i s’organitzen activitats diverses relacionades amb aquests àmbits de coneixement: tallers, conferències, visites a centres de recerca, cinefòrums … amb l’objectiu d’apropar-los al món de la recerca i la divulgació en aquestes àrees.

Aquí teniu una mostra fotogràfica de les activitats realitzades darrerament.