Gestió administrativa

Recordeu que disposeu d’una bústia (administracio@institutbernatmetge.cat) per contactar amb la secretaria del centre per efectuar totes les gestions relacionades amb temes administratius. En aquesta adreça de correu podeu obtenir informació o agilitzar les gestions relacionades amb l’obtenció de certificats, expedients, llistats, etc, i en general tot tipus de gestions que es derivin de l’activitat de la secretaria del centre

Pel que fa a les faltes d’assistència de l’alumnat, cal enviar el justificant a la persona responsable de tutoria del grup, o al correu de consergeria: consergeria@institutbernatmetge.cat.

Tràmits destacats

Ajuts menjador

El període per sol·licitar els ajuts de menjador pel curs que ve 2023/2024 comença el 15 de maig i finalitza el 16 de juny.

La sol·licitud d’ajut no requereix que s’adjunti cap document, però sí requereix disposar de l’identificador de l’alumne (IDALU), que haureu rebut en un SMS al vostre telèfon mòbil. Si no el teniu, si us plau, demaneu-lo a la secretaria del centre.

Per a tramitar l’ajut de menjador s’habilita un formulari d’Internet a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona. Heu d’omplir-lo i seguir els passos següents:

1. Accedir al navegador d’Internet (Google o altre) i posar al buscador “ajuts de menjador 2023-2024”. Entrar a la primera pàgina que us aparegui:

1. Prémer sobre l’enllaç del formulari per demanar l’ajut de menjador.

2. Complimentar les dades del formulari amb l’IDALU

3. Enviar la sol·licitud

4. Imprimir la sol·licitud i portar-la signada al centre*.

*Si no disposeu d’impressora en el moment de tramitar la sol·licitud, podeu venir al centre a signar-la perquè ens arriba una còpia de la sol·licitud tramitada.

És molt important que s’entregui la sol·licitud d’ajut signada a la secretaria del centre, ja que sense aquesta, la beca es denegarà automàticament.

Per qualsevol consulta, aclariment o si necessiteu suport per a tramitar l’ajut, no dubteu en contactar amb nosaltres a través del telèfon 93 314 96 11 o al correu electrònic administracio@institutbernatmetge.cat

Sol·licitud de títols d’ESO i Batxillerat

En relació amb la sol·licitud de títols acadèmics no universitaris, us comuniquem el següent:

L’alumne/a pot passar a recollir el resguard directament.

BATXILLERAT
  1. L’alumne/a podrà sol·licitar el seu títol al centre per mitjans telemàtics.
  2. El centre, un cop comprovat que l’alumne/a reuneix els requisits acadèmics necessaris, li facilitarà un resguard de títol per correu electrònic per tal que pugui satisfer l’import de la taxa.
  3. L’alumne/a haurà d’acreditar el pagament de la taxa al centre per tal que des de la secretaria s’iniciï el tràmit administratiu de la seva expedició.
  4. D’acord amb l’article 2.5 de l’ORDRE EDC/216/2005, de 4 de maig, per la qual es desenvolupa el procediment d’expedició dels títols acadèmics i professionals no universitaris de Catalunya, l’imprès de resguard, degudament signat i segellat per la persona responsable de la Secretaria del centre, té tots els efectes del títol respectiu, mentre aquest no s’expedeixi materialment.

Per tant, aquest últim pas s’haurà de fer presencialment a la secretaria del centre.

Proves per obtenir el Graduat en l’ESO (alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)

Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que el mes de març de cada any organitzen els centres educatius; a cada centre es constitueix una junta d’avaluació formada per professorat de quart d’ESO i presidida pel cap d’estudis.

En aquesta pàgina disposeu dels criteris d’avaluació de les diverses matèries i material de suport per preparar les proves: Informació proves GESO.