Recolzem el menjador de l’escola La Pau!

L’escola la Pau va entomar fa un temps el repte de dissenyar un projecte per a la plataforma Decidim de l’Ajuntament de Barcelona: Menja bé i en pau al barri La Pau. La iniciativa proposa una reforma/habilitació de l’espai de menjador i la construcció d’una cuina pròpia a l’escola La Pau, i també contempla la possibilitat que el menjador sigui utilitzat per l’alumnat de l’institut Bernat Metge, en cas que no puguem disposar-ne d’un propi en el futur, així com pel veïnat, fent funcions de menjador social.

La proposta ha estat acceptada, i això vol dir que passarà a la següent fase del procés participatiu. En aquesta fase, entre el 22 de març i el 5 d’abril del 2021, ambdós dies inclosos, qualsevol persona de 14 anys o més i empadronada a Barcelona, podrà donar suport als projectes presentats que consideri. Cada persona disposarà de 10 suports que podrà repartir en 10 projectes de qualsevol districte de la ciutat. Els projectes amb més suports recollits es consideraran com a prioritaris i passaran, en primer lloc, a la fase de concreció i, posteriorment, a la fase final de votació.

Disposeu de tota la informació en aquest document, i des de l’institut us animem a participar en el procés participatiu que decidirà quins projectes són finalment seleccionats, i reben la dotació econòmica necessària per realitzar-se, perquè doneu el vostre recolzament a una iniciativa molt valuosa pel barri.