V Conferència estatal del projecte internacional “Tinguem Cura del Planeta”

L’alumna Athena Guerrero de 1r de Batxillerat i membre de la comissió verda #BernatVerd de l’institut va formar part de la delegació catalana a la V Conferència Estatal de Joves participants al projecte “Tinguem Cura del Planeta”, que s’ha celebrat entre el 3 i el 6 d’octubre a Guadarrama (Madrid). Durant aquests dies es va realitzar un seguit de tallers, conferències i espais de trobada, així com una fira de presentació de les experiències que havia dissenyat cada centre educatiu per a donar resposta als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) treballats.

En el cas del nostre institut es van treballar els objectius 7 (Energia neta i assequible)  i 11 (Ciutats i comunitats sostenibles), que l’Athena Guerrero va explicar mitjançant un pòster i un petit experiment per il·lustrar la capacitat dels materials per reflectir la llum, i mostrar així com la tecnologia pot treballar a favor del medi ambient alhora que fent comunitat.

El proper objectiu relacionat amb el projecte és que el grup d’alumnes que aquest any cursa l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO pugui formar un equip d’agents energètics per al barri de cara al seu projecte d’Aprenentatge i Servei. Perquè si no som nosaltres, qui? I si no és ara, quan?