Ioga com a estratègia d’autogestió de les emocions

L’alumnat de l’assignatura optativa de Sociologia està treballant actualment el tema de les habilitats socials, i un aspecte molt important és l’autogestió de les emocions, per tal de facilitar l’assoliment de “l’èxit social” desitjat. Una manera efectiva de gestionar/controlar les emocions són les tècniques de respiració aplicades al relax-calma-control … com per exemple el ioga.

És per això que la professora de l’assignatura, com a complement al contingut més teòric, va organitzar una activitat puntual per presentar les característiques generals d’aquesta disciplina a l’alumnat, però l’acollida va ser tan bona que molt probablement s’incorporarà de manera permanent en la programació de la matèria.