El Bernat Metge a la Mostra de Recerca Jove

L’alumna de 2n de Batxillerat Júlia Pérez, de la modalitat de Ciències Socials i Humanitats, va ser seleccionada com a representant de l’institut Bernat Metge a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona, amb el Treball de recerca “La menstruació: estigma, tabú i realitat“, tutoritzat per la professora Veronica Llerena.

Malgrat no poder assistir a la mostra per la coincidència amb el viatge de final d’etapa, la Júlia també va ser una de les estudiants escollides per participar en els fòrums organitzats aquell dia i fer visible el seu treball com un d’aquells que destacaven per la temàtica o per algun aspecte concret del procés de la recerca (objecte de la recerca, recollida d’informació, conclusions, producte final…).

Volem fer pública la nostra felicitació a la Júlia, així com a la resta d’alumnat que va assolir la qualificació màxima en els seus treballs.