Visita a l’IPHES. 1r de batxillerat

20170223_091743_easy-resize-com

Aquest curs la visita a l’IPHES (Institut de Paleoecologia Humana i evolució Social) s’ha dut a terme durant les Jornades Culturals. L’alumnat de 1r de Batxillerat ha conegut un dels centres més importants dedicats a la recerca de l’evolució humana del nostre país i d’Europa.

En aquest centre han pogut visitar diferents instal·lacions: La col·lecció de fòssils, el laboratori de restauració, el laboratori de palinologia (estudi dels pol·lens), i altres. A cada espai un especialista els ha explicat els principis bàsics que regeixen la seva disciplina.

La sortida s’emmarca en una actuació global en el marc de la matèria de Ciències per al món contemporani que vol transmetre a l’alumnat les diferents fases d’un treball científic: el treball de camp, la recerca i la divulgació. Aquest curs s’ha concretat amb la visita als jaciments d’Atapuerca, l’IPHES i el Museo de la evolución humana (MEH) de Burgos.