Road to Lesbos: hem arribat!

Hem arribat!!!

El 13 d’octubre, en el marc dels Erasmus days, vam començar el repte “Road to Lesbos”. Ens plantejàvem recórrer simbòlicament els 2.159 km que separen l’Hospitalet de Kalloni, a l’illa de Lesbos (Grècia).

Durant les classes d’Educació Física del primer trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO  va recórrer una part de la distància i la suma de tots els esforços individuals es va anar sumant en un repte de Strava. Al mateix temps, els nostres companys grecs de Kalloni també van anar afegint les seves distàncies al mateix repte compartit.

Al desembre vam sumar al repte els Km de solidaritat, que vam recórrer en la tradicional activitat solidària en suport a Save the Children. Posteriorment, diversos alumnes i professors han anat sumant quilòmetres en el seu temps lliure, fins que aquesta setmana hem aconseguit arribar al quilòmetre 2159, just abans de la mobilitat a Kalloni.

A la foto veiem en Pol Sabaté, de 4t ESO A. En Pol és la persona que ha sumat més quilòmetres al repte. Gràcies Pol, i gràcies a tot l’alumnat i professorat que ha participat!