Estrenem el cartell oficial de la nova edició de “Km de Solidaritat”

Ja tenim aquí la VI cursa! Un any més ens reunirem per córrer, compartir i sumar esforços per a una bona causa, aquest any, combatre la desnutrició infantil.

Us presentem el cartell oficial de la cursa, i ens fa especial il·lusió anunciar que la imatge ha estat creada per Ayat El Faklani, guanyadora del concurs de cartells convocat entre l’alumnat de l’Aula d’Acollida.

L’activitat de la realització del cartell ha durat diverses setmanes en grups multinivell. En un primer moment vam parlar de solidaritat i vam posar en context l’alumnat nouvingut amb l’ajuda de la professora d’Educació Física, Montse Solé, que ens va explicar tot els detalls de l’acció solidària. Després vam buscar cartells d’esdeveniments esportius per veure com es podia dissenyar el de “Km de Solidaritat”. Finalment, ens vam centrar en el disseny i els elements que hi havien d’aparèixer.

Una vegada dissenyats, els vam revisar a la pissarra cooperativament i vam proposar-hi millores abans d’enllestir-los. L’organització de la cursa ha decidit el cartell guanyador sense saber-ne els autors i les autores.

Si et mous el món es mou!