Camp d’aprenentatge de la Vall de Boí.

L’alumnat de 2n de batxillerat ha dut a terme una estada de tres dies al camp d’aprenentatge de la Vall de Boí, en concret a Barruera.

Segons la modalitat que cursa l’alumnat fa unes activitats o unes altres, aquest any l’alumnat de ciències de la naturalesa ha realitzat les activitats de biomassa i producció d’un bosc, mitjançant un treball de camp durant el primer dia, la hidrobiologia de la Vall de Boí: comunitats i físico-química durant el segon i finalment conjuntament amb l’alumnat de humanitats i ciències socials la previsió d’impactes i integració ambiental durant el tercer i últim dia. Per la seva part l’alumnat d’humanitats i ciències socials ha fet l’activitat de tècnica GPS, durant el primer dia, juntament amb l’alumnat de tecnologia, i el segon dia un estudi del Romànic a la Vall.

Finalment l’alumnat de tecnologia, el segon dia, ha fet una activitat de càlcul de cabals: descàrrega de rius pirinencs i previsió d’impactes i integració ambiental, i per la tarda i com a novetat d’aquest curs, han treballat el laboratori d’energies sostenibles: cel·les DSSC, amb la construcció de les cel·les per la tarda i les mesures del funcionament de les mateixes durant l’últim matí de l’estada.

Sense cap dubte ha estat una sortida molt positiva i que l’alumnat ha aprofitat plenament, i val a dir, que la nova i actual activitat  sobre energies sostenibles ja queda integrada en la sortida per al proper curs.

Podeu veure més fotografies en aquest enllaç.