Preinscripció a l’ESO. Barem definitiu

Llistes amb el barem definitiu.

1. Calendari.
  2. Oferta de places.
  3. Documentació i barems d’admissió.
  4. Telèfons de contacte i horari d’atenció: 683 24 70 33 (de 9.00 a 14.00 h) o al 977 82 04 27 (de 9.00 a 13.00 h només del 19 al 22 de maigo per correu electrònic a secretaria@insbde.net
  5. Dies i horari d’atenció presencial: del 19 al 22 de maig de 9.00 a 13.00 h
  6. Codi de centre: 43007208

MODALITATS DE PREINSCRIPCIÓ

A) PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

1. Feu la sol·licitud en aquest enllaç
  2. Envieu un correu a: secretaria@insbde.net amb la següent documentació escanejada o fotografiada:

Resguard de la sol·licitud telemàtica.

Fotocòpia del llibre de família (full on aparegui el fill/a).

DNI de la persona sol·licitant (pare/mare/tutor/a legal)

DNI de l’alumne/a (si en té)

Documentació acreditativa de la puntuació per als barems (si escau)

En l’assumpte del correu cal indicar el nom de l’alumne i el curs per al qual es preinscriu (exemple: JOANA VALL GARCIA. 1r ESO)

B) PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (exclusivament del 19 al 22 de maig i només amb cita prèvia)

1. Demaneu cita prèvia per telèfon al número 683 24 70 33 (de 9.00 a 14.00 h) o amb l’aplicació del Departament d’Educació que s’activarà properament.
  2. Acudiu al centre puntualment el dia i l’hora assignats amb tota la documentació necessària:

Sol·licitud en paper. Us la podeu descarregar en aquest enllaç

Fotocòpia del llibre de família (full on aparegui el fill/a).

DNI de la persona sol·licitant (pare/mare/tutor/a legal)

DNI de l’alumne/a (si en té)

Documentació acreditativa de la puntuació per als barems (si escau)

3. Porteu mascareta, guants i bolígraf.

Tingueu en compte que les gestions les ha de fer una sola persona que no pot formar part de cap grup de risc o presentar símptomes de Covid-19.

Més informació sobre el procés de preinscripció i matrícula a queestudiar.gencat.cat