
El dissabte 25 de maig a les 11 del matí a Port Aventura va tenir lloc el lliurament de premis del 42è concurs Coca Cola de Relat Breu en català. Van participar-hi uns 4000 alumnes de tota Catalunya i d’entre tots ells, Enara Cruixent de segon ESO B va estar guardonada amb un segon premi. Familiars, amics i professora van acompanyar-la en aquell moment tan especial.
El Gran Teatre de la Xina va vibrar amb els aplaudiments de més d’un centenar de premiats i dels seus acompanyants. Música, dansa i color van ser la cirereta de cloenda que Coca Cola va oferir als guardonats i que no va decebre a ningú. La nostra triomfadora, Enara va pujar a l’escenari entre aplaudiments i llàgrimes d’emoció continguda on personalitats del món de la cultura l’esperaven per lliurar-li el premi.
Coca Cola porta des de l’any 1960 mimant la cultura i oferint moments inoblidables a tots aquells que hi participen, com ha estat la nostra alumna Enara.
Moltes Felicitats, segueix triomfant !!!


