L’alumnat de Llatí visita Tarraco

El passat 19 de desembre l’alumnat de la matèria de Llatí de 1r. i 2n. de batxillerat ha visitat les restes arqueològiques de la Tarragona romana, declarades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. La visita ha estat guiada per l’alumnat de 2n, que ha oferit als seus companys de 1r. una visió completa i rigorosa del valuós patrimoni arqueològic visitat: l’amfiteatre, les muralles, el Pretori, les voltes del circ, la maqueta de Tàrraco, el fòrum local i el teatre. Aquest any, a més, cal destacar l’aportació de l’alumnat de Grec, que ha explicat i interpretat el mite de Fedra i Hipòlit que decora el famós sarcòfag que s’exhibeix a la Torre del Pretori. Les millors imatges del recorregut, captades per l’alumnat de 1r, participaran en el concurs ‘Tarraco, hic et nunc’.

Podeu seguir l’iinerari de la visita en el següent enllaç.

Imatges de la visita